سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به کارمندان خود کمک کنید تا مهارت های ارتباطی خود را با Smarp به

communications skills in the workplace

 

به همین دلیل است که اسمارپ را ساختیم. ما می خواهیم کارمندان و رهبران را آسان کنیم تا ارتباط خوبی داشته باشند. و برای انجام این کار ، باید اطمینان حاصل کنید که هر کارمند اطلاعات لازم را در هنگام نیاز به دست می آورد بدون نیاز به جستجوی آن.

 

به یاد داشته باشید ، کارکنان به طور متوسط ??2.5 ساعت در روز را صرف جستجوی اطلاعات موردنیاز برای انجام کارهای خود می کنند!

 

علاوه بر این ، شما باید با کارمندان خود از طریق کانال های مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنید ، بنابراین آنها با محتوای شما درگیر می شوند و مهارت های ارتباطی را توسعه می دهند.

 

Smarp می تواند در ایجاد مهارت های ارتباطی قوی از طریق کارمندان به شما کمک کند:

 

پیام های مرتبط با کارمندان خود به اشتراک گذاشته شده است

یک استراتژی ارتباطی داخلی متناسب با نیازهای کارمندان شما

تولید محتوا. بله ، کارمندان شما می توانند خالق محتوای عالی شوند و برای انجام این کار نیازی به طراحی طراحان نیستند! تقویت کننده محتوا توسط Smarp کارمندان شما را قادر می سازد محتوای خود را ایجاد کنند!

وکالت کارمندان. تقویت کننده Advocacy باعث می شود تا کارمندان شما بینش خود را با شبکه های شخصی خود به اشتراک بگذارند ، بنابراین آنها خود را به عنوان کارشناسان صنعت معرفی کنند.

Analytics قوی که کارکنان شما را قادر می سازد تا مشاغل مورد نظر خود را از طریق پست ها و اشتراک های خود اندازه گیری کنند

فراموش نکنید که کارمندان شما می توانند ارتباط خوبی در داخل و خارج از سازمان باشند!

 

کارمندان با مارک های شخصی و مهارت های ارتباطی قوی می توانند به بهترین سفیران شما تبدیل شوند. با استفاده از Smarp ، شما می توانید اخبار و دستاوردهای شرکت خود را با شبکه های شخصی خود به اشتراک بگذارید.

 

در نتیجه ، نه تنها کارمندان شما از آنچه در این شرکت اتفاق می افتد ، آگاهی ندارند ، بلکه از داشتن بخشی از شرکت احساس اشتغال و افتخار می کنند!